Snart så...

Ja, det har varit lite dåligt med filmrecensioner här på sistone. Men håll ut. Jag har ett stort lager film upplagt och snart ska jag nog hinna titta på dem också. Först på tur står "It´s in the water" för den har en lovande framsida. Såhär står det: "the locals are schocked, the town´s in an uproar, the homos are on the loose". Och till det recensionen: "A gem of a feelgood movie". Ja, det här låter kul. Dessutom har ju Mary Ann Leeman rekommenderat filmen och hon rekommenderade ju även filmen "Desert Hearts" som jag tyckte mycket om.

Det kommer att komma en recension på en väldigt mycket nyare film också. I helgen ska jag nämligen gå och se "Vicky Cristina Barcelona". Naturligtvis måste vi göra en analys av gayfaktorn på denna film. Är den något för filmhomos att gå och se? Det ska ju finnas en sexscen med  Penelope Cruz och Scarlett Johansson i filmen, men är det någon romantik inblandad eller är den här scenen bara något som svischar förbi och inte har mycket med huvudhandlingen att göra? Jag vet inte än, men till helgen får vi svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0