Var är jag, och varför?

Jahapp. Då har halva veckan gått redan. Det känns knappt som om jag minns nåt av den. Få se, vad har jag gjort...

-Jag har räddat grannen från översvämning då hans element gick sönder och sprutade vatten över hans golv, hans dator, stereo och musikutrustning. Det positiva är att det är mycket tyst därinne nu. ;)
-sett på när chefen, stolt som ett litet barn, burit sin medalj från Hässelbyloppet runt halsen hela dan på jobbet.
-lyssnat på min ungerska datalärares TÄLL ÄXÄMPÄLL (till exempel) och skapat en fin tidningssida i In Design.
-ätit indisk mat gratis? (eller vad händer när man glömmer skriva under kontoslipen?)
-lyssnat på G:s lovsång över filmen "Death at a funeral" som jag själv inte fattade ett smack av.
-försökt glasera några skålar på keramiken men jag kände mig mer darrhänt än deltagarna i Bonde söker fru.
-och så har jag varit hos kiropraktorn och upplevt smärta och fått lära mig mer om hur den mystiska kroppen fungerar.
Förmodligen har jag gjort mycket mer än detta men resten är som ett sånt där sudd som Alanis går omkring med i sin video.

Resten av veckan känns rätt full. I morgon kommer revisorn till jobbet och vi ska sitta i möte. Det är jag lite nervös inför, för jag har aldrig blivit reviderad förut. Undrar vad de kommer att ställa för frågor. Och ännu mer undrar jag om jag kommer kunna svara på dem.
På fredag ska jag äta lunch med DHH. Det ser jag däremot fram emot. = ) Och helgen blir nog också trevlig för på lördag ska jag på bio med E och se Vicky Cristina Barcelona och på söndag ska jag med H och C uppsöka trevligt café och sedan spela frisbeegolf (som ju gick så jättebra förra gången... INTE! Men skam den som ger sig.)

Ja, det är väl bäst jag börjar göra mig redo för sängen så jag orkar med allt detta. =)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: keramiktanten

Hej på dej! Men var är tomten som du hade bild på? Jag har letat efter den där den åker buss, men den kanske kombort?

Blir på bra humör av din blogg! Tack!

Extrakram tills vi ses igen!

2008-10-16 @ 11:54:41
Postat av: Annie

Hello Cookie!

Jo men visst sitter tomten där. Han finns under arkivet Oktober. Eller på http://komtillmin.blogg.se/2008/october/mission-failed.html#trackback

2008-10-16 @ 12:48:18
Postat av: Mlle Tant

oj, vad spännande och späckat!

jag har iofs haft rätt så fullt upp denna vecka också..

men det är intressant med keramiken, man är aldrig så darrhänt som när man ska glasera eller pilla med små detaljer. :) knäppa kroppar. när man anstränger sig för att undvika darret så kommer det i extra stora mängder. :)

2008-10-16 @ 13:50:28
URL: http://mademoiselletant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0