Apropå Qruiser idag och filmrecensioner

Apropå Qruiser idag: Det var värst vad de har sig i den där KLM-husvagnen. Tror de verkligen att någon vill ha den sen? Sedan undrar jag om det är nån slags temavecka. Eller varför heter mina senaste besökare "happyjam" och "hallonsylt"? I så fall skulle jag nog välja jordgubbsmarmelad för det är smarrigt på rostad smörgås.

På min Kajsa-blogg hade jag börjat recensera de flatfilmer jag hade beställt över Amazon.uk (Vi hade tex just klarat av den söta Desert Hearts och helknäppa But I´m a cheerleader) och nu undrade någon om jag inte skulle recensera de övriga filmerna. Jomenvisst. Jag recenserar dem här istället. Jag måste bara hinna se dem först.  =)

Nu har jag ritat ballonger i In Design i två timmar så jag kommer förmodligen se ballonger i mina drömmar i natt också. Eftersom jag ofta tänker och drömmer i musik blir mina drömmar kanske ackompanjerade av Alice Babs: "Jag är en vild och glad ballong, med lång och självlockig svans. Vi träffas kanske någon gång, på stan i vårsolens glans." eller kanske den här?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0