Film film film!

Biblioteket utvidgas! Fortfarande har jag dessa filmer kvar hemma som jag inte tittat på än: Nina´s heavenly delights, Saving Face, Loving Annabelle och Better than chocolate. Jag lovar att recensera allteftersom jag tittar.

Idag beställde jag också dessa: Lost and delirious, Tipping the velvet, Gia, It´s in the water och Girl Play. Vad tror ni? Bra köp? Film är faktiskt väldigt billigt i England. I alla fall är det billigt på Amazon.uk. Här i Sverige köper jag nästan aldrig någon film för de kostar en förmögenhet. Nej, det är mycket roligare att handla billig film än dyr tycker jag. = )

Kommentarer
Postat av: Mlle Tant

ser med spänning fram emot recensionerna av de kommande filmerna också! är alldeles för obevandrad bland "flat-filmer". det är tur att någon har koll, det blir så mycket enklare när man väl vet vad man letar efter!

och justja: dina teckningar är fyndiga, jag gillar dem!

2008-09-29 @ 13:11:16
URL: http://mademoiselletant.blogspot.com
Postat av: mademoiselle

Många bra filmer där är vad jag tror! It's in the water är förvånansvärt underhållande, b t chocolate är förstaklassig och Saving Face har jag också sett mer än en gång... Men till den bästa i genren skulle jag vilja utnämna High Art. Kanske värt att kolla in?

2008-09-29 @ 15:26:05
URL: http://miss-soulwars.blogspot.com
Postat av: Annie

Ett helt nytt tips! Spännande. Det ska jag absolut kolla upp! Tack. =)

2008-09-29 @ 15:42:20
Postat av: Annie

Kollade upp High Art: "A young female intern at a small magazine company becomes involved with a drug-addicted lesbian photographer, both of whom seek to exploit each other for their respective careers, while slowly falling in love with each other." Låter lovande ju! Ska sätta den på nästa månads shoppinglista. =)

2008-09-29 @ 15:46:10
Postat av: Adeline

Tipping the velvet är definitivt en av mina favoriter! Saving Face har jag bara sett halva, men det jag såg var bra.

Angående High Art: håller inte med. Jag har svårt att förklara, men den gav mig en instängd känsla. Dessutom var bilden väldigt mörk hela tiden, ibland fick jag kisa för att se, men det kan å andra sidan bara vara kvalitén på just det exemplaret jag kollade på. Har hänt förut.

2008-09-29 @ 19:02:02
URL: http://addicted2adeline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0