Klok som en gottluktande bok

Idag kommer jag att bli väldigt klok och välutbildad. Jag har nämligen utbildning på jobbet hela dagen och sedan efter det börjar min kurs i In Design som jag anmält mig till. Jobbutbildningen tror jag inte kommer ge mig så mycket, men In Design-kursen är jag lite spänd inför. Jag har skaffat mig kurslitteraturen och skulle det visa sig att kursen inte är bra så kan jag sitta och sniffa i boken istället för jag upptäckte just att den luktar väldigt gott. ;  )

Har någon förresten något tips på en bra scanner? Jag tänkte skaffa mig en för att kunna scanna in sådant som jag har ritat, men jag har ingen kunskap inom scannerområdet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0