Min ellifant å ja

Äsch. Så fort jag blir lite stressad så kommer den där stresselefanten och sätter sig på mitt bröst. Vad ska det vara bra för? Det är inte som att jag inte märker att jag är stressad ändå.

Mina grannar lyssnar på rockmusik på hög volym och vrålar med. Det kanske är ett bra sätt att få ut sin stress? Jag vrålar väldigt sällan. Om jag inte visste att mina grannar skulle höra mina vrål skulle jag nog prova. Men jag får väl ta ut stresselefanten på en joggingtur istället. Om jag har tur kanske den trillar av på vägen.

Idag var jag och hämtade TRE paket på icke-posten: Biljetter till Tracy Chapman, en badmintonracket och en skjorta. Tur att jag inte är hemma sjuk oftare. Då skulle jag väl internetshoppa upp mitt sista öre.


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Åh! Biljetter till Tracy Chapman. Hon är sååå bra, både live och på skiva. Jag såg henne live på hennes Where you live tour. Helt härlig!

2008-09-13 @ 08:33:43
Postat av: Annie

Yes! Det ska bli spännande. Har aldrig sett henne förut.

2008-09-13 @ 08:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0