Orolig

Några gånger i livet har en sån jättekonstig känsla kommit över mig. Jag blir alldeles rädd och känner att något är väldigt fel. Men jag vet inte vad. Idag kände jag så. Jag var tvungen att ringa min vän som är sjuk för att kolla att hon mådde bra, men hon svarade inte, fastän jag prövade flera ggr. Det var ju inte lugnande precis. Hoppas det bara är nåt jag inbillar mig. Kanske  är det en kombination av stresselefant, kvinnoont och en del andra jobbiga saker. Hoppas det.
Kram till alla fina människor därute som bryr sig om mig. Är jätteglad att ni finns. En extrakram till L för att hon är det goaste som finns och till H för att hon lyssnat och tröstat mig idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0