Paulúns nöt- och fruktblandning

När jag blev lite småhungrig och behövde ett mellis hittade jag den här på Konsum (Nej, det kommer alltid att heta Konsum, hur mycket ni än försöker):


Det är en nöt- och fruktblandning med näringsexperten Fredrik Paulúns välsignelse. Den var faktiskt riktigt god så jag kan rekommendera den. Nu funderar jag på att skaffa alla ingredienserna och blanda ihop dem själv istället så jag får lite mer och lite billigare blandning. Man får inte vara dum, då kan man bli som Hedlund.

Hann inte med någon träning idag. Om man inte räknar lunchpromenaden och lite städning. Ja, varför skulle inte städning räknas? Det är en mycket tråkig träningsform, men den ger i alla fall resultat, i form av en renare lägenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0