Var är Jelenas mage?

Det har blivit bra med träning denna vecka faktiskt. Gym 2 ggr och löpning 2 ggr med Systeryster. Systeryster är för övrigt en galen löpare. När vi sprungit upp för den jättelånga hemska backen och jag trodde jag skulle dö av andnöd säger hon: "Jag är inte så trött. Ska vi ta den igen?" Så då gjorde vi det. Och idag ska det spelas badminton!

Jag skulle ju hitta en bild på Jelena Isinbayevas mage att hänga på kylen som inspiration, men jag har inte hittat nån. Det verkar på det stora hela vara mycket dåligt med bilder på Jelena Isinbayeva. Alla jag sett är bara långt bortifrån och suddiga eller när hon är på väg över ribban och man ser varken magmusklerna eller att det ens är hon. Nån som kan hjälpa mig att hitta en bra bild?

Är lite orolig för att min stresselefant fortfarande bor kvar. Jag har aldrig haft den så här länge förut. Och det blir liksom bara värre. Förut var jag stressad för stora riktiga saker. Nu blir jag stressad av små fjuttsaker. Det är ju inget vidare..

Kommentarer
Postat av: söder om fjollträsk

voila, lite fina länkar till bilder på brudens mage.



//lh6.ggpht.com/2W0XiOWhTVc/R8UGkbdXHGI/AAAAAAAAAB0/vG-PAbCIdjg/110380big.jpg



//lh3.ggpht.com/2W0XiOWhTVc/R8UGkrdXHJI/AAAAAAAAACM/r0DDJtCpz5g/Bydgoszcz2008-3559.jpg



//lh4.ggpht.com/
2HQYwscEU8E/RtCLu2G8McI/AAAAAAAABCU/lkPSsW-MCYw/isinbayeva1033op.jpg



//ll.broadbandsports.com/images/16778_thumb.jpg

2008-09-20 @ 21:03:39
Postat av: söder om fjollträsk

ah fasen, blev fel på en del länkar. sorry.



//lh6.ggpht.com/2W0XiOWhTVc/R8UGkbdXHGI/AAAAAAAAAB0/vG-PAbCIdjg/110380big.jpg



//lh3.ggpht.com/2W0XiOWhTVc/R8UGkrdXHJI/AAAAAAAAACM/r0DDJtCpz5g/Bydgoszcz2008-3559.jpg



//lh4.ggpht.com/
2HQYwscEU8E/RtCLu2G8McI/AAAAAAAABCU/lkPSsW-MCYw/isinbayeva1033op.jpg



//ll.broadbandsports.com/images/16778_thumb.jpg



2008-09-20 @ 21:17:03
Postat av: söder om fjollträsk

ugh, dumma kommentarsfält, tydligen tar den bort ett underscore på länken. så lägg till underscore, dvs _ (om det inte nu oxå försvinner) efter //lh4.ggpht.com/

alltså före 2W eller 2H så blir det rätt länk. Detta känns lite pinsamt nu....

2008-09-20 @ 21:21:38
Postat av: Annie

Hej! Tack så mycket för hjälpen! Ledsen för det dumma kommentarsfältet, men jag hittade bilderna i af. =)

2008-09-21 @ 09:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0