Ååååååååååh.....

...vad tråååååååååååååååååkigt det är att vara förkyld! Jag vill inte mer nu. Jag har fått ställa in bio, keramik, dansning, pizzaätande och allt detta för att istället bara sitta och nysa hemma i soffan! Dessutom skiner solen och folk berättar för mig om hur otroligt skönt det är ute. Ja ja, men det var väl härligt för er!

För att jag ska ha nåt roligt att se fram emot började istället fundera på hur min födelsedag ska firas. Det är två månader kvar dit, men jag fyller år mitt i den där soppan av avslutningar och studentfester och sådant så om något ska bokas måste man förmodligen vara ute i tid. Jag skulle vilja göra nåt roligt för och med mina vänner, men jag vet inte vad.

Bara äta nåt gott på nån trevlig restaurang? I så fall vilken? Leka fångarna på fortet på Vaxholms kastell? Se på schlagershow på Wallmans? Ta spadag på Yasuragi? Köra gocart? Flyga luftballong? Spela bowling på Ballbreaker?
Eller nåt helt annat? Har någon nåt bra förslag åt mig? Och vännerna, vad skulle ni vilja göra?

Help!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0