Bokshopping

Jag var inne på Akademibokhandeln för att skaffa mig en svensk-rysk ordbok och en födelsedagspresent till en kompis. Den svensk-ryska visade sig vara slut men till kompisen hittade jag boken "Vad är konst" och dessutom den nya Damernas Detektivbyrå-boken "Lycka och ett par blå skor". När jag såg den blev jag så sugen att jag köpte en till mig själv också.

Sedan kom jag på att det ju vore trevligt att ha med varsin bok till mina familjemedlemmar när jag kommer ut till landet. Därför letade jag upp några böcker åt dem också. Mamma ska få "En bit av mitt hjärta" av Peter Robinson. Syster får "Aldrig fucka upp" av Jens Lapidus och pappa, som är Italien-tokig, får en grundkurs i italienska, med tillhörande CD-skiva. "di più" heter den.

Akademibokhandeln har jättefint ljusgrönt omslagspapper och snören i gult, rosa och orange så nu ska jag slå in böckerna så de ser ut som fina vårpresenter! =)

Ha en fin Valborgshelg alla mina fina bloggläsare!

Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0