copy

Aii! Jag har anmält mig till en kvällskurs i copy. Hoppas det är en bra kurs nu. Det är så himla svårt att veta vilka utbildningar som är bra. Jag har skrotat runt på nätet och tittat på en massa kursbeskrivningar, men vad de än skriver där så vet jag ändå inte om kursen är bra förrän den redan har börjat. Det är ju läraren, eleverna, materialet och allt sådant som avgör om kursen blir bra eller ej. Allra mest är det läraren. Jag håller tummarna för att jag får en alldeles alldeles underbar lärare som lär mig en massa bra saker.

Om jag blir antagen till kursen börjar den i slutet av september. Och i så fall får ni höra mer om den då.

Kommentarer
Postat av: h.





Kollat Forsbergs?

2009-08-25 @ 22:44:49
Postat av: Annie

Det låter svagt bekant. Men kostar det inte en massa där?

2009-08-26 @ 08:07:06
Postat av: KE

Här är anledningen till att du ska välja vår skola istället ;) Reklam och marknadsföring vid KY-akademien. Om du bor i Göteborg förstås.



http://bit.ly/2NGI3L



2009-09-25 @ 11:13:10
Postat av: Annie

Nej, jag bor i Stockholm. Vad ska jag välja då? =)

2009-09-25 @ 12:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0