Det närmar sig

Idag var jag ute och sprang 30 min i lugnt tempo. Det kommer vara det sista jag springer innan Tjejmilen på söndag. Fredag och lördag ska jag bara vila. Det var en väldigt massa insekter ute idag. Jag sprang i slalom mellan molnen av knott. I morgon ska jag och en kollega hämta nummerlappen. Hoppas det finns några fina billiga löparkläder där också. Ibland har jag gjort riktiga fynd på nummerlappsutdelningen.

Idag var Soffan och jag ute på lunchen och handlade babykläder åt G:s lille son Lukas, min sobrino. Förmodligen kommer G och Lukas och hälsar på oss på jobbet nästa vecka och då måste vi ju ha en present. Soffan och jag köpte även två trisslotter var eftersom vi hade bestämt oss för att bli miljonärer. Ingen av oss vann en enda krona. Jag förstår det inte. I boken om Mrs Harris (Flowers for Mrs Harris) så bestämmer en liten städtant sig för att hon ska vinna på the football lottery, och så gör hon det. Jag hade bestämt mig för att vinna på trisslott, men det funkade inte alls lika bra för mig. Hur ska jag nu kunna betala en ny utbildning och öppna eget café? Jag bara undrar...

Kommentarer
Postat av: M

Lycka till imorgon! :) Spring fort och fint!

2009-08-29 @ 23:45:00
Postat av: Annie

Tack. =)

2009-08-30 @ 09:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0