Självunderhåll

Förra veckan var det min cykel som blev reparerad. Nu tänkte jag satsa på att få ordning på mig själv.


Som ni redan vet har jag slutat med mitt coladrickande. Visserligen har jag bara klarat några dagar än så länge, men jag har åtminstone inte trillat dit än.


Jag har några gånger kvar på min rehabträning och nu gäller det verkligen att suga in allting som tränaren säger och minnas hur rörelserna ska utföras så att jag kan fortsätta själv sen.


Igår sprang jag Kungsholmen runt som ett litet test inför Tjejmilen på söndag. Jag orkade åtminstone runt hela vägen så det är ett positivt tecken. Särskilt fort gick det förstås inte, men det får inte vara målet i år. Jag hoppas på stark revansch nästa år med en riktigt bra tid. För nu ska jag ju träna flitigt ända till dess. Förhoppningsvis.


Nästa vecka har jag fixat en frisörtid för att få ordning på min icke-frisyr och om en månad har jag fått tid hos den personliga shopparen för att fixa höstgarderoben.


Och efter allt det här måste jag ju vara i finfin form både på utsidan och insidan. Visst? =)


PS: K, du är jätteduktig som har slutat röka. Jag är mycket imponerad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0