Jag undrar ...

Jag undrar vad det var vi var på igår på Södra Bar? Vi trodde vi skulle gå på Multi Kulti men det var tydligen nåt annat bajs istället. Och jag som var så sugen på att få dansa loss till en massa rolig musik!

Vad tyckte ni om melodifestivalen då? Jag tyckte den var helt ok. Det var bara Jonathan Fagerlund som var väldigt trist och hade en sån där låt som det redan finns tusen av. Men honom blev vi ju av med också. = ) Jag tror stackars söta Shirley Clamp blev rätt överraskad över att inte ens gå vidare, men hennes låt var ju faktiskt inte så himla bra. Du får välja nån roligare låtskrivare till nästa år Shirley!

Vet ni vad jag just gjorde? Jag beställde en dvdbox med French and Saunders! Oh joy. Nu när Matador-boxen är slut blir det ju perfekt att ha nåt nytt att titta på.



Kommentarer
Postat av: h.





Haha, undrar jag med. Försökte undersöka det hela, men lyckades inte.

Sett alla här, förresten?:

http://www.queermagazine.se/Dokument/topp-40-lesbiska-filmer.html

2009-02-08 @ 17:20:34
Postat av: Annie

Nejmen! Vilken jättekul sida! Jag ska stämma av mot den vad jag bör köpa in! =) Tack för tips!

2009-02-08 @ 17:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0