Massage och kostrådgivning

Igår var jag på massage och fick skön behandling av stela axlar.
"Du måste dricka mycket vatten nu. Annars kommer du få ont i huvudet efter en sån här lång behandling", sa massören.
Motvilligt hällde jag i mig flera glas vatten medan mina kollegor såg roade ut och sa att de aldrig hade sett mig dricka vatten förut.
"Känns det bra i huvudet nudå", undrade S.
"Nej, jag har ont i huvudet och jag måste dessutom springa på toa en gång i kvarten", sa jag.

Idag var jag på kostrådgivning, för mitt gym hade gratis sådan så jag tänkte jag kunde pröva. Jag tyckte inte det var nån höjdare dock. Det mesta om vilken kost  jag ska äta vet jag ju redan. Det är bara det att jag inte gör det ändå.
"Kan du ge mig bättre karaktär", frågade jag kostrådgivaren.
"Tyvärr inte", sa hon. Så det där med kostrådgivning var ju pengarna i sjön. Om jag nu hade lagt ut några pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0