Mina nya vänner


I förrgår besökte jag Löplabbet. Jag hade tänkt komma därifrån med ett par löparskor som inte var Asics. Jag älskar ju Asics men eftersom de charmade mig redan för...öh.. många... år sen när jag skulle köpa mina första löparskor och jag inte har provat något annat märke sedan dess tänkte jag att nu skulle jag verkligen ge de andra en chans. Så jag bad tjejen i butiken ta fram flera olika märken som jag fick provgå i. Inget av paren jag provade var i närheten så sköna som Asics-skorna och inga passade heller min fot lika bra så... ja, nu har jag köpt ett par Asics-skor till! = ) Men nu vet jag i alla fall att det helt säkert är dem jag ska ha. Jag provsprang dem på löparbandet på gymmet samma dag. O en sån studs det var i dem! Jag förstår att det är smart att köpa nya skor med jämna mellanrum, för den där studsen finns inte kvar i mina gamla skor. Nu skulle jag vilja gå ut i solen och pröva mina nya vänner utomhus också, men det går inte för jag har ont i kvinnomagen. Blä.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0