Forts på Hur man skrämmer bort en dejt

K säger: Så. Vad är det för ställe vi har dejten på?

Annie säger: Hm. Vad tycker du?

K säger: Hmm får jag bestämma, då är vi på det lokala kommunistcafét.

Annie säger: Oki. Och vem är du?

K säger: Maud feministen.

Annie säger: Igen?

Annie säger: Lyckades jag inte skrämma bort henne sist?

K säger: Ska jag vara en annan?

Annie säger: Ja du får va nån annan.

K säger: Ok, då är jag Rut, dagisfröken, vi har picknick i någon park.

Annie säger: How nice.

K säger: Det är jag som har packat picknickkorgen med diverse läckerheter.

Annie säger: Rut, vad mycket goda saker du har med dig. Är du mycket intresserad av matlagning?

K säger: Åh tack, jo jag tycker om att laga mat, det brukar bli en hel del matlagning och bakning på jobbet.

K säger: Gillar du matlagning? Och gillar du barn?

Annie säger: Ja, om jag var tvungen att jobba på dagis skulle jag också gömma mig i köket. Barn är det värsta jag vet.

K säger: Men barn är ju så söta.

Annie säger: Kan man hälla i sig nåra bira också utan att nån märker nåt?

K säger: På jobbet?

Annie säger: Söta? Små onda djävlar, hur kom de hit, som Lisa Ekdahl och jag brukar säga.

K säger: Ojdå vad klockan har hunnit blivit mycket, det är min tur att öpnna imorgon så jag måste upp tidigt..

Annie säger: Ja, det är bäst du är där i tid så du slipper stöta ihop med de där små bacillmonstren i hallen.

K säger: Ja precis

Annie säger: Ja, vill du ligga eller?

K säger: Nä, men jag tänker snacka skit om dig på jobbet

Annie säger: Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0