K och jag diskuterar temat på min nästa serie

K säger: "3 effektiva sätt att bli av med en dejt" ?

Annie säger: Ja, jag tänkte på hur människor skulle reagera om man sa nåt riktigt helknäppt.

Annie säger: Det gör jag väl i of s lite i verkligheten med, säger knäppa saker till folk.

K säger: Vilka är de 3 effektiva sätten?

Annie säger: Jag vet inte. Du kan får hjälpa mig. Vi improviserar lite.

Annie säger: Vi låtsas att du å jag är på dejt nu.

Annie säger: Vi sitter på ett café.

Annie säger: Du heter Maud och du får hitta på din personlighet.

K säger: Ok, Maud är lite töntig och älskar att tugga tuggummi.

Annie säger: Säg Maud, kan du inte berätta lite om dina intressen?

Annie säger: Ok = )

K säger: Mina intressen är att gå på manifestationer och dricka te.

K säger: Feminist, javisst brukar jag alltid säga.

Annie säger: Aha. Jag gick på manifestation en gång. Vi hängde en gubbe i hans slips minns jag. Och sen drack vi te.

K säger: Haha

K säger: Var det en dejt?

Annie säger: Va? = )

K säger: När du hängde en gubbe i slipsen? Gjorde du det på en dejt?

Annie säger: Nej, på en manifestation ju = )

Annie säger: Jag är ju på dejt med dig.

Annie säger: Men vi kan hänga en gubbe sen om du har lust.

Annie säger: Bara jag får äta upp min tårta först.

K säger: Ja just det, vi börjar om .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha :)

2009-01-26 @ 22:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0