Harry Potter och halvblodsprinsen...

...var K och jag och såg på bio. Jag gillar verkligen Harry Potter-filmerna. De är väldigt spännande och underhållande. Den här filmen var den vuxnaste och mörkaste hittills, men de behåller ändå de där små roliga episoderna så att man får skratta lite också. Egentligen är det kanske rätt naturligt att filmerna är så bra när de har såna bra böcker att gå efter. Jag beundrar JK Rowlings fantasi. Men filmerna är rätt snyggt gjorda också.

Jag var inne på CDON nyss och tänkte beställa lite roliga filmer att ha på landet om det regnar. Jag blev mycket besviken. Vilka gamla tråkiga filmer det var. Till och med de filmer som ligger på "Topplistan" är gamla och tråkiga. Tröttnar folk aldrig på de där amerikanska komedierna som de redan sett fjorton gånger?

Nej, såhär kan vi inte ha det. Har någon några roliga filmtips till mig?

Kommentarer
Postat av: Mlle T

Fransk film! Gosskören (Les Choristes) - Fin film med vacker körsång!

2009-07-21 @ 11:59:46
Postat av: Emma

Ska se den idag! ska bli riktigt intressant att se hur den är!

2009-07-21 @ 12:20:04
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Annie

Emma: Mm. =) Vill helst se nästa nu på en gång..



Mme T: Ja just ja. Den har du visst nämnt förut. Får ta å kolla upp den då. =)

2009-07-21 @ 15:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0