Samtal med Comhemkillen

Comhemkillen: Hej Annie, jag heter Fredrik och ringer från Com hem.

Annie: Hej Fredrik.

Comhemkillen: Hur mår du?

Annie: Tack bra, och själv?

Comhemkillen: Öh.. jo.. bra. Jag sitter och läser lite här om mänskliga rättigheter.

Annie: Jaså?

Comhemkillen: Ja, du kanske har hört om att Litauens parlament röstade igenom ett förslag att kriminalisera information om homosexualitet?

Annie: Ja, det är verkligen sorgligt.

Comhemkillen: Har du tid att prata en stund?

Annie: Om mänskliga rättigheter?

Comhemkillen: Nej..

Annie: Om homosexualitet?

Comhemkillen: Nej, om hur din telefoni, din tv och ditt bredband funkar.

Annie: Jaha. Men jag har bara hunnit installera modemet än så länge.

Comhemkillen: Jaha. Då kanske jag kan ringa om några veckor igen?

Annie: Ja, gör du det. Hejdå Fredrik.

Comhemkillen: Hejdå Annie...


Kommentarer
Postat av: M

Vad mysigt och otippat! :)

2009-07-16 @ 10:23:32
Postat av: Annie

= )

2009-07-16 @ 10:57:57
Postat av: lassi.

haha, va roligt om ni hade börjat prata! det kanske var din soulmate, hoppas verkligen att han ringer igen!

2009-07-22 @ 23:44:08
URL: http://mangopulp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0