Don´t stop til you get enough

Är det bara jag som har problem med att kunna sluta dansa? Jag tänkte inte stanna så länge på sommarfesten igår. Men sen började musiken. Oh, det var så rolig musik. Jag tänkte att jag kan väl stanna en liten stund till. Och efter nån timme kom ett liveband. Och de var ju himla bra. Så då stannade jag en stund till. Och sen efter dem kom det ännu mer musik som man bara måste dansa till. Och sjunga med i. Och det var ju så många roliga människor där också. Till slut var vi visst bara tre stycken kvar av de 22 personer jag hade kommit dit med. Och vad ont i fötterna jag hade. Och vad mycket klockan var. Jag skulle ju gå hem tidigt och packa för att åka med morgonbåten ut i skärgården. Jag insåg att det inte skulle bli så. Nej, det får bli plan B: Sovmorgon, packning på söndagen och en eftermiddagsbuss ut till landet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söndag?

2009-06-19 @ 00:09:35
Postat av: Annie

Hm, vete tusan var mina tankar var där.. Nån helt annanstans uppenbarligen. =)

2009-06-21 @ 13:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0