Oh, it hurts

Jag har börjat hos en personlig rehabtränare. Jag var där igår och vi körde lite fjuttiga övningar med gummiband och små tyngdbollar och en sån där stor pilatesboll. Jag blev inte andfådd och inte svettig. Undrar om det här verkligen räknas som ett träningspass, tänkte jag när jag gick därifrån.

I morse när jag vaknade tyckte jag att det gjorde lite ont i ena armen.. och lite i ryggen.. och i nacken... och när jag reste mig upp gjorde det visst ont i benen med... Jag har alltså träningsvärk i precis hela kroppen nu. Kanhända var de där små fjuttövningarna inte så fjuttiga ändå.

Nu hoppas jag att den här träningsvärken går över tills i morgon, för då måste jag slå frivarv på brännbollsturneringen vi ska ha på jobbet. Jag misstänker att alla de andra lagen kommer bestå nästan enbart av män, medan vårt lag är en ekonomiavdelning och därför består av 90 % kvinnor. Vad tror ni om våra vinstchanser...? = )

Kommentarer
Postat av: Jösses

Hmm, om ni använder "kärringracket" så finns det säkerligen en chans. Ett tips stå inte framför slagmannen då vid brännboll utslagning av tänder är förmodligen mer vanligt än ett frivarv. Lycka till :)

2009-06-09 @ 20:14:52
URL: http://www.jsses.blogspot.com/
Postat av: Annie

Kärringracket? Det är ju för kärringar. =) Det blev inga utslagna tänder. Inte på nån faktiskt.

2009-06-14 @ 16:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0