Congratulations

Som den intelligente och uppmärksamme läsaren kanske minns låg jag lite risigt till igår. Jag är ju tvungen att träna minst 2 ggr per vecka för att vinna en personlig tränare på gymmet och eftersom jag har varit sjuk hade jag igår tränat 0 ggr när det bara var 2 dagar av veckan kvar. MEN! Jag tog mig iväg till gymmet både igår och idag! Wohoo! Congratulations, I´m still in the running towards becoming Americas next topmodel.
"Har du någonsin varit i den?", säger syster.
"Jamenvisst", säger jag. "Jag passar perfekt in i den tävlingen. Jag måste bara bli lite längre och lite mer anorektisk och skaffa mig stora bröst."
"Stora bröst ska man inte ha". säger syster.
"Perfekt. Då är jag riktigt nära nu."


PS1: Ifall att någon läsare som inte förstår ironi råkat irra sig in på denna blogg kan jag berätta att jag inte alls är intresserad av att bli fotomodell.
PS2: Om du är en sådan läsare är det är nog ingen idé att du läser den här bloggen i fortsättningen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0