Men rätt bra gissade jag ändå va?

Min plan för hur Andra Chansen skulle avlöpa stämde nästan helt. Det enda som gick snett var att Sarah Dawn Finer slog ut Lili och Susie. Jag hade ju som ni kanske minns teorin att Sarah Dawn skulle ge Petra Mede en örfil. Istället gav hon henne en gigantisk bh vilket ju både var mycket roligare OCH garanterade Sarah Dawn en fortsatt plats i tävlingen. Det är en smart kvinna det där.

Så istället för att Lili och Susie och min fd körledare Caroline gick till Globen som jag hade planerat så blev det Sarah Dawn och Caroline som knep platserna. Men det känns rätt ok också tycker jag.

Fuskvägen, också kallad Internationella juryns val, tog också grekiska Sofia till finalen. Undrar om det inte känns konstigt att komma till final och veta att ingen röstat på en? Och om ingen röstade på henne innan kommer de väl inte göra det i finalen heller? Nej, den här jurygrejen tycker jag är lite skum.

PS: Jag måste erkänna att jag faktiskt skrattade rätt mycket när Petra pratade engelska med Mr Red Fox och började räkna upp svenska kändisar. Stackars man. Förstod han överhuvudtaget något av hela cirkusen han hamnat i? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0