Någonting att äta...

Hola!

Har ni det bra? Jag hoppas det, för det är ju helg och då ska man ha det bra. Det känns som att jag har ägnat den här helgen åt att äta och dricka... pizza på fredagen, brunch och drinkar på lördagen.. och nu sitter jag och mumsar choklad också, Hur ska detta sluta? Jag får rulla in på jobbet i morgon.

Igår blev det brunch på Kvarnen vid Medborgarplatsen. Vi var nöjda med den men kom fram till att den inte slog vår favorit hittils: Radisson SAS i Frösunda. Där var det så stort och lugnt och skönt och all mat var både god och vacker. På Kvarnen är det ganska trångt och högljutt. Men maten tyckte jag i alla fall var mycket god. Efter att ha satt i mig alldeles för mycket mat kände jag mig som en zombie resten av lördagen. Det är nog bättre att äta brunch på söndagar. I alla fall om man har planer på lördagkvällen.


Nu ska jag äntligen vara lite duktig och sluta äta och börja städa!


Kommentarer
Postat av: Siquidem

...och någonting att dricka... :)



Städa är tråkigt, håller på med sånt shit här hemma med. Usch.

2009-03-22 @ 14:27:09
URL: http://siquidem.blogspot.com
Postat av: Annie

..någonting att älska och att hålla kär är allt jag begär... plus nån som städar åt mig.. =)

2009-03-22 @ 14:32:09
Postat av: Siquidem

Ja, jag instämmer till fullo. Städa är smutsgöra. Sågade mig i tummen när jag löpte amok med en bågfil i fredags. Ska sluta experientera när jag vet att jag alltid skadar mig på ett eller annat vis. Men nu har jag fått de andra här hemma till att diska, iaf, alltid nåt.

2009-03-22 @ 14:47:58
URL: http://siquidem.blogspot.com
Postat av: Annie

Städar du med bågfil? Det var ovanligt.



Vet du vad? En gång hade jag en flickvän som GILLADE att diska. Det du!

2009-03-22 @ 17:34:30
Postat av: Siquidem

Skulle åtgärda en störande spikjävel i skrivbordet som jag alltid springer in i, och som tidigare ägare av okänd anledning spikat in. Bågfilen har för övrigt annars relativt begränsade städrelaterade användningsområden.



Coolt med diskgillande flickvän. Har nog aldrig träffat nån som gillar att diska.

2009-03-23 @ 22:01:23
URL: http://siquidem.blogspot.com
Postat av: Annie

Ja precis. Försöker man sopa damm med den åker det väl bara rakt igenom.

2009-03-23 @ 22:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0