Den perfekta lösningen

Helgen borde vara minst fyra dagar lång. Hur ska jag annars hinna med att göra läxorna både till spanskan och ryskan, städa, tvätta, träna, få lite sol på mig och umgås med vänner? Det blir mycket svårt. Den enda lösningen är att kombinera. Några av mina vänner får förhöra mig på ryskaläxan medan vi tar en promenad i solen och några andra får städa min lägenhet under tiden. Ja, jag är ledsen hörrni, men jag ser ingen annan lösning. Det vore bra om ni kunde gå och handla lite också, för det är lite tomt i kylen.

Kommentarer
Postat av: Jessica W

Åh! Kan inte dina vänner komma hem till mig också?

De verkar så hjälpsamma.

2009-05-19 @ 22:10:21
Postat av: Annie

Haha. Ja, nu var ju det här mer ett förslag från min sida. = )

2009-05-19 @ 22:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0