Jag utvecklar

Jag har blivit ombedd att utveckla. Mitt förra inlägg var tydligen lite för invecklat. Nej. Inbundet? Avkortat? Hoptryckt? Och man vill ju inte vara knusslig. Därför kommer jag nu att vara mycket mer detaljerad och dessutom illustrera med bilder!


På keramiken gör jag saker som ser ut såhär:



Och filmerna som kom heter Gray matters, The world unseen och I can´t think straight. De blir snart recenserade här på bloggen och de ser ut såhär:



Seriealbumet som kom är med Johan och Pellevin och det heter Fången på Montresor. Och det ser då ut såhär:


Hoppas alla är glada och nöjda nu! =)

Kommentarer
Postat av: Lilly

Haha jag vill se den filmen I can't think straigth! xD

2009-05-14 @ 18:49:53
URL: http://ledisco.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0