Om utsidan räknas

Jag undrar vad som gör en person attraktiv? Jag undrar också hur mycket jag bryr mig om människors utseende. Jag kan träffa människor som jag tycker är otroligt snygga, men så fort de öppnar munnen så försvinner hela deras snygghet. Tvärtom kan det bli också: att jag lär känna någon som först inte ser ut att vara något speciellt, men sen när jag lär känna personen blir hon bara snyggare och snyggare. Slutsats: Min syn påverkas tydligen av mina känslor.

Men någonstans borde jag väl ha en gräns? Jag menar, om personen ser tillräckligt vidrig ut, kanske det inte hjälper att hon är jättetrevlig? Jag har inte stött på någon sådan vidrig flicka än, så jag får återkomma med svaret vid ett senare tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0