Träna träna

Efter förra veckans kollaps har jag kommit igång med träningen igen. Körde rehabträning med den personliga tränaren på måndagen, gym på tisdagen, funktionell träning på torsdagen och spinning på fredagen. Ändå känns det helt okej i kroppen, så det blir nog ett lättare gympass i morgon med, innan vi syndar på Chokladfestivalen.

Jag märkte på spinningpasset idag att ledaren och musiken är väldigt viktiga för hur hårt jag kör. Idag var det en vikarie på passet som hade satt ihop ett omväxlande pass med en massa bra musik med mycket drag i och jag ansträngde mig säkert dubbelt så mycket som förra gången jag var på spinning.

Jag tycker förresten att ledare av pass visst kan få ropa: "Jobba jobba!" eller "Kom igen nu!", men de får INTE skrika "Wooohoooo!" Varför skriker de alltid det? Och det låter så falskt också. Nej, det tycker jag de kan skippa.


Kommentarer
Postat av: http://siquidem.blogspot.com

Herregud vad du ligger i! :)

2009-10-10 @ 10:49:43
Postat av: Annie

Ja, jag har känt mig på G den här veckan. =) Men idag har jag faktiskt lite ont i halsen känner jag. Bäst jag går och gurglar med whiskey!

2009-10-10 @ 13:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0