Like the good old days

Vet ni vad jag fick idag? Ett vykort! Vad glad jag blev. Jag gillar vykort, men det är väldigt sällan man får några numera. Men Moms och Pops, som är i Italien, dem kan man lita på. De är flitiga vykortsskrivare. Är de på semester nånstans får man alltid ett kort.

I morgon kommer de tillbaka till Sverige igen och stora hinkar med plommon väntar på dem därhemma. Det är lite knepigt med plommon. Tusentals plommon blir mogna under två veckor och sen finns det inga alls resten av året. Och de håller ju bara högst en vecka när man plockat dem också. Mycket besvärligt. Har fått ta med plommon till jobbet både förra veckan och denna vecka för att hinna bli av med alla. Men kollegorna blir glada i alla fall.

Tror jag har sträckt mig eller nåt i vaden. Den gör ont och jag kan inte gå normalt. Äsch, vad skulle jag spela badminton för? Hoppas det går över fort. Jag är ju träningssugen!

I morgon ska jag till personliga shopparen. Hoppas hon hittat många fina saker åt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0