Tellifån

Min mobiltelefon dog. Vi har kamperat ihop länge, min oranga lilla karamelltelefon och jag. Tyvärr hade jag också i telefonen en massa anteckningar till en bok jag tänkte skriva. Jag har tänkt länge att jag borde se till att få över allt det där till datorn, men jag är ju så lat. Nu är jag arg på mig själv för att jag aldrig fick ändan ur vagnen. Jag undrar om det går att återuppliva en telefon som har dött? Och vem kan i så fall göra det?

Jag har också sprungit runt i affärer och kollat internetsidor för att hitta en ny telefon. Det är inte helt lätt att veta vad som är bra. Jag visste i alla fall att jag inte ville ha Samsung och LG för dem har jag haft och de har så konstiga ologiska menyer. Först hade jag tänkt prova en Sony Ericsson, men sedan läste jag en massa användarrecensioner om deras nya telefoner som hade gått sönder på en gång, så då hade jag ingen lust att köpa en sån längre. Istället fick det bli en Nokia. Det har jag haft förut och de har aldrig nånsin gått sönder fastän jag haft dem i många år. Den nya telefonen är beställd och ska komma inom 1-3 dagar.


Nokia 6700, snart i en brevlåda nära mig?

Kommentarer
Postat av: Samsson

Gå till en telefonbutik o fråga, de kan kanske rädda något - ge inte upp det.

2009-09-07 @ 15:04:58
URL: http://spiralblocket.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0