Jag är så bra!

Hur ofta säger du det till dig själv? Säkert inte tillräckligt ofta, och det är synd, för det är rätt skönt att säga. Prova några gånger får du se. Om det inte funkar kan du lyssna på den här låten som inspiration.

Idag är jag så himla bra för att jag gjorde en sån fin fredagsfika på jobbet. Inga köpta vetelängder här inte! Nej, jag bakade smarriga mockarutor (Ja, mockarutor! Inte Kärleksmums eller Snoddas eller andra dumheter ni kallar det för!) och dessutom gjorde jag en fruktsallad! På det viset kunde både gottegrisarna och de som räknar prickar njuta av fikat. Dessutom fick jag iväg en del grejer som legat länge på mitt skrivbord och stressat mig. Det var skönt. I morgon åker jag ut i skärgården. Jag hoppas på sol och god mat och lite jobb på tomten och en skön löparrunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0