Min hårige man

Igår fick jag ett ryck och gjorde 3 tester i rad på Facebook. Först var det ett test där man skulle kolla hur lesbisk man var, sedan ett där man skulle få se vilken namn ens kärlek hade och sedan ett där man skulle få se när man skulle träffa sin kärlek.

Test 1 konstaterade att jag var helt straight, älskade läppglans och Britney Spears och helst ville ha en rejäl hårig karl. Som om inte det var nog avslöjade Test 2 att min kärlek heter Daniel. Test 3 meddelade sedan att jag kommer att träffa min kärlek redan nästa vecka. Han kommer fråga chans på mig på vägen hem från skolan.

Ja.. livet har verkligen många överraskningar på lut. Men jag undrar vad det är för en skola jag ska gå hem från? Det var ju ett bra tag sen jag gick i skolan. Och frågar vuxna män verkligen chans numera? Det var ju väldigt längesen jag träffade någon man på ett romantiskt vis så jag vet inte riktigt vad som gäller längre. Inom lesbiska kretsar har jag inte varit med om att någon frågar chans åtminstone. I alla fall inte inom de tre första åren man dejtar... Jag har hört roliga historier om att lesbiska skulle flytta ihop efter två veckors dejtande. Har ni upplevt det så? Jag undrar var de tjejerna är nånstans för jag har aldrig träffat på någon sån.


Nåja, nu är väl det där inget problem längre eftersom jag i fortsättningen kommer ha en hårig man som heter Daniel.

Kommentarer
Postat av: h.

Haha, klart de är! såg en rolig tröja och typ keps på någon amerikansk homosida som skämtade om det, typ lesbisk flyttfirma. Hittar dock inte länken.

2010-04-13 @ 21:15:59
Postat av: Annie

Ja, jag har också sett massa sånt. Men jag har aldrig fått ihop det med min verklighet. =)

2010-04-13 @ 22:43:11
Postat av: cilla

Är det bra eller dåligt? =)

2010-04-14 @ 21:16:21
Postat av: Annie

Hehe, säg det. Jag gillar nog människor bäst som tar sig tid att lära känna mig ordentligt först, men som samtidigt inte har förhållandeskräck. =)

2010-04-16 @ 08:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0