En massa blogg

Tänk, nu är bloggande så stort att bloggande har en egen gala. Stora Bloggpriset hölls på Nalen och de här bloggarna fick flest röster i sina kategorier:

Prylar och teknik: Moderskeppet
Design och inredning: Emmas designblogg
Kultur och nöje: 365 saker du kan göra
Sport-priset: Bara ben på Glenn Hysén
Vardagsliv och fritid: Heja Abbe
Politik och samhälle:  Farmorgun i Norrtälje
Mode: Kenza
Aftonbladets hederspris: Carl Bildts Alla dessa dagar

Nu undrar man: Är de här bloggarna BÄST eller har de bara flest läsare? För det är inte nödvändigtvis samma sak. Ibland har jag klickat mig in på några bloggar som funnits med på olika topplistor och blivit jättebesviken. Jag längtar efter de där bloggarna som skriver med humor, fantasi, inlevelse och ett vackert språk. Ja, det vill jag läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0