Tack tomten

Jag har tydligen varit snäll i år, för tomten gav mig en jättefin vecka på Gran Canaria med massor av sol och mellan 25 och 29 grader. K och jag har solat, badat, varit på delfinsafari, ätit tapas i bergen och vandrat i öknen. Här hemma i Stockholm är det -15 grader och man fryser så fort man går utanför dörren. Jag längtar tillbaka till stranden! Men men, snart blir det sommar här med. Om ett halvår... Jag får hoppas att det är som på reklamen; att känslan sitter i. Jag ska klistra in lite bilder åt er snart, så ni också får uppleva Gran Canaria. Rikta skrivbordslampan mot ansiktet och blunda som uppvärmning, så kommer de om några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0