Hår...

Annie: Vad jag ser ut! Jag måste klippa mig!
Systeryster: Varför sätter du inte upp håret bara?
Annie: Vaddå sätter upp? Jag har ju kort hår. Det går inte att sätta upp!
Systeryster: Klart det går. (sätter upp hår med snodd)
Annie: Det var som tusan.
Systeryster: Vad fint det blev.
Annie: Blev det? Jag kanske ska gå så här till jobbet på måndag?
Systeryster: Ja, gör det!
Annie: Det ska bli kul att se vad de säger!

15 timmar senare: Annie kommer in på jobbet:

Kollega 1 (lyser upp): Nejmen! Har du skaffat glasögon?!
Annie (mumlar): Nej, det har jag haft sen jag var 6 år....

Kommentarer
Postat av: Anonym



Hahaha, vilken otrolig uppmärksamhetsförmåga till kollega. Du får ta kort och visa på facebook hur du ser ut i tofs!

2010-07-06 @ 10:41:55
Postat av: Annie

Vem är det som talar? =)

2010-07-06 @ 15:57:13
Postat av: h.



Det var ju jag! Dumma blogg att göra mig ofrivilligt hemlig.

2010-07-06 @ 17:22:04
Postat av: Annie

Jaha. =)

2010-07-06 @ 17:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0