Semester!

Nu har jag haft semester i 5 timmar och 4 minuter. Det känns väldigt bra. Om några timmar till kommer det kännas ännu bättre för då är jag ute i skärgården.

För förvirrade filmlesbianer som trillar in på bloggen medan jag är borta kan jag svara på era vanligaste frågor på en gång:
1. Filmerna finns under kategorin Lesbisk film i högerkanten. Klicka på den så ser ni allt!
2. Filmen är inköpt på den engelska sajten Amazon UK.
3. Det är inte rätt väder för att se på film just nu. Men snart blir det fler recensioner!

Om ni hade tänkt ställa en annan fråga en de jag just svarade på går det förstås bra att maila, så svarar jag när jag kommer hem igen.

Nu måste jag klä på mig lite. Annars släpper de nog inte ombord mig på båten.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Tuula

Hej hopp & gul anka ! ;) Trillade in på din blogg via google´s sökmotor :) Tyckte att din blogg var tilltalande. Hur har du det i Skärgår'n? ^^

/ T

2010-07-17 @ 16:59:25
URL: http://frostdotter.bloggplatsen.se
Postat av: Annie

Där hade jag det mycket bra, tack. =)

2010-07-23 @ 21:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0