Erotiska pausövningar

L: Ska vi köra de här pausövningarna vi fick nudå?
Annie: Måste vi? Åh, ok. (masar sig upp från stol)
L: Du får läsa!
Annie: Ok. (läser:) "Se rakt fram, placera en hand i luften och den andra utmed sidan." Hur ska jag kunna läsa medan jag gör det här? "Andas in när du långsamt sträcker ena armen över huvudet medan du sakta böjer hela ryggraden till motsatt sida och låter den andra handen glida ner längs låret..." Vilken sensuell pausövning.
L: Jag tycker den känns lite erotisk.
Annie: Jag tycker vi slutar nu.

Kommentarer
Postat av: Siquidem

Okej, jag har uppenbarligen (no shit) missat en hel del av vad du sysslat med på sistone.



Pausövningar? Jag visste inte ens att det var ett ord! :)

2010-06-22 @ 01:29:07
Postat av: Annie

Jomenvisst. Sitter man på ett kontor framför en dator måste man göra små pauser då och då och röra lite på sig så man inte stelnar fast framför datorn och får införas i inventarieregistret.

2010-06-22 @ 12:18:14
Postat av: Siquidem

Jaha, visste inte att det fanns ett namn på det :)

2010-06-22 @ 20:04:40
Postat av: C

haha. Vad är det för en kollega du har som tyckte att det var erotiskt? :) Hon kan inte ha mycket till action.

2010-06-23 @ 07:55:50
Postat av: Annie

Jag tror det var det här att "låta handen glida längs låret" som hon syftade på. Men det var nog inte allvarligt menat. =)

2010-06-23 @ 14:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0