Jag ligger alltid med instruktören innan

Jag tror att jag valde mellan att säga att jag aldrig hade varit på något av hans pass eller att jag aldrig hade haft ett pass med honom.


Annie
: Är den funktionella träningen slut för den här terminen nu?

Instruktörstjejen: Ja, morgonpassen med mig är slut, men det är kvällspass med Mattias på torsdagarna.

Syster: Vågar du gå på dem då?

Annie: Jag vet inte, han kanske är farlig den där Mattias. Jag har aldrig varit med honom.

Instruktörstjej: (rodnar)

Syster: Hahaha.

Annie: Okej, det där kom ut lite fel.


Kommentarer
Postat av: N

Hahahaha! :)

2010-06-09 @ 22:17:11
URL: http://ninegirl.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag har fått problem med en disconnection mellan min tunga och min hjärna på sistone.

2010-06-10 @ 22:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0