Samtal från Com hem

Ahmed: Hej jag ringer från Comhem och vi värnar om våra kunder just nu…

Annie: Just nu bara?

Ahmed: Va?

Annie: Jag skojade bara. Fortsätt du.

Ahmed: Vi ger nu erbjudande till alla våra kunder att man får skaffa en ny hd-box med filmkanaler för bara 1 kr å asså det här är lika bra du skaffar nu för om två-tre månader kommer det här gamla försvinna och då måste du köpa en box för massa pengar…

Annie: Om tre månader? Vet du det helt säkert?

Ahmed: Alltså det kanske inte blir exakt tre månader men inom en snar framtid.

Annie: Kommer mina gamla kanaler försvinna då?

Ahmed: Asså du kan behålla dina gamla åtta favoritkanaler också men då får du lägga till 199 kr. Eller så kan du ha bara dina nya filmkanaler och då blir det samma pris som nu.

Annie: Jaha, så det här är bara ett erbjudande du ger mig? Det är inget jag måste göra? Kan jag ha kvar bara mina åtta favoriter som jag har nu och inte skaffa några filmkanaler?

Ahmed: Asså då får du ha kvar din gamla box. Då blir du en gammal comhemkund och hänger inte med på det här nya…

Annie: Okej, då vill jag gärna fortsätta vara en sån här gammalmodig comhemkund.

Ahmed: Asså jag ska inte tvinga dig men..

Annie: Mycket vänligt. Adjö.


Jag tror jag börjar utveckla nån slags fetisch för det här att tala med telefonförsäljare. Det blir bara roligare och roligare.


Kommentarer
Postat av: Becca

Hejsan! Sökte på lesbiska filmer på google och heey här kom din suveräna blogg upp :D -Me Like!! Fick massa roliga film tips till min samling.. Grate!! Här har du fått en ny följare :b



Kika gärna in på min blogg :) Den är gay!



Ha en toppen midsommar!!

2010-06-25 @ 09:38:12
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: C

Hej! Kollar du inte din mejl? Eller var det ett för konstigt mejl jag skickade? Det lustiga är att jag ville vara anonym men ändå råkade jag skicka från min minst anonyma mejl... Ha en bra midsommarhelg!

2010-06-26 @ 12:13:25
Postat av: Siquidem

Haha, undrar om det var från Härnösandskontoret? Annat var det på min tid, innan de började med gangstafasoner :)

2010-07-13 @ 22:48:02
Postat av: Annie

Har Siq arbetat på Com hem också? =)

2010-07-14 @ 09:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0