Annie tippar utgången av andra chansen

Jag tycker inte om det här duellerandet i Melodifestivalen. Det känns väldigt orättvist. Men tv handlar sällan om rättvisa utan om vad som blir bra tv. Men nu är det som det är och mina två favoriter, Pauline och Crucified Barbara möts i första omgången. Typiskt.



Så här tror jag att utgången blir:
Pain of Salvation slår ut Pernilla Wahlgren
Crucified Barbara slår ut Pauline
Orsa spelmän slår ut Neo
Alcazar slår ut Jessica Andersson.

I omgång två tror jag att:
Crucified Barbara slår ut Pain of Salvation och
Alcazar slår ut Orsa spelmän

Jag tippar alltså att Crucified Barbara och Alcazar tar sig till Globen.
Vi får se hur rätt/fel jag får!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0