Det här behöver ingen läsa. Jag vill bara ha utlopp för mina aggressioner.

Idag känner jag mig både rastlös, trött och lite småbitchig. Vilken härlig kombination. Dessutom kan jag inte få ut den där spanjoren ur huvudet som ylar om Aaalgo pequenito ooooh algo chiquitito oooooh. Det borde finnas öronproppar som stoppar ljud inifrån. För att hålla mig från att säga otrevliga saker till människor tänker jag på systers användbara fras varje gång någon stör mig: ”Kan inte han bara dö?” (Det ska uttalas mycket lugnt och samlat med ett leende på läpparna) Jag vill inte vara här idag.


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Jag surfade efter lite tips på bra flatfilmer och kom in på din blogg! Du verkar ha humor, då jag smålog för mig själv när jag läste lite i bloggen. Jag undrar om du har sett Elena undone eller hört något om den?

2010-05-31 @ 20:01:22
Postat av: Annie

Hej Therese!



Nej, jag har inte sett Elena undone. Den verkar väldigt ny. 2010 står det på Imdb: http://www.imdb.com/title/tt1575539/plotsummary



Jag brukar köpa min film på Amazon UK, så när Elena trillat in där blir det säkert en recension om henne med! Har du hört att den ska vara bra?



Alla lesbiska filmer jag har skrivit omdömen om hittills kan du hitta om du klickar på "Lesbisk film" i högermarginalen.



Hälsn Annie

2010-06-01 @ 09:04:00
Postat av: h.



Du som bitch?

Det skulle jag nog vilja se för att tro mina ögon.

2010-06-01 @ 17:20:08
Postat av: Annie

Jodå, jag har det i mig. Fråga K. =)

2010-06-02 @ 15:38:35
Postat av: h.



Det ska jag göra på lördag!

2010-06-02 @ 20:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0