Status update

Aj aj, det gör ont i halsen. Jag var på Apoteket nyss och köpte mig några tabletter för smärtstillande vid halsont. Zyxmint heter de. Nu när jag sugit på en sån tablett känns det som att både tungan och halsen domnat bort. Rätt skönt i och för sig, men lite mystiskt känns det. (Jag undrar vilken reklam de kommer att klippa in nedanför det här inlägget. Apoteket, Zyxmint, eller en annan medicin?)

"Stackare, ha halsont när det är så varmt", sa damen på Apoteket.
"Öh, jag vet inte om jag tycker det är så jättevarmt", sa jag.
"Jaha, det kanske bara är härinne."

Tur att jag hunnit träna flitigt innan det halsonda kom. Men det måste gå över fort så jag inte hinner tappa nån kondis!

Ikväll ska Anna Bergendahl tävla i Eurovisionen. Man kanske skulle göra som Annika Lantz och schlagerblogga kommentarer på de tävlande under festivalens gång. Jag ska fundera på saken. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0