Ursäkta, är jag på morfar eller raj raj?

L säger: Var inte Morfar Ginkos bra?

Annie säger: Jo, Morfar Ginkos var trevligt. Har du varit där?

L säger: Nej har inte varit där men skulle vilja gå dit. Har hört att man kan spela pingis där. Såg du några bord? Fast det är kanske på Papa Rayray?

Annie säger: Pingis? Nä.. såg inte

Annie säger: Jag antog att cafét på dagen var Morfar Ginko och klubben på kvällen var Pappa Ray Ray

Annie säger: Ray Ray låter ju liksom som raj raj

L säger: Men det är tvärtom eller?

Annie säger: Är det tvärtom?

L säger: Men var ni inte där på kvällen?

Annie säger: Jo, vi var där på kvällen

L säger: Då var ni på Pappa Rayray då?

Annie säger: Haha, ja inte vet jag. Det är ju samma ställe. = )

Annie säger: Ska fråga bartendern nästa gång: "Ursäkta, är jag på morfar eller på raj raj?"

L säger: Haha, ja gör det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0