Samtal med kåta Linda

Linda säger: Jag läste din blogg idag.
Annie säger: Aha?
Linda säger: Skulle man ringa till kåta linda?
Annie säger: Jaa = )
Linda säger: Hoppas inte du lämnade ut mitt telenr!
Annie säger: Så det är du? Är det ett extraknäck?
Linda säger: Ja
Annie säger: Lönar det sig?
Linda säger: Nej, jag brukar vägra svara i telefon
Annie säger: Asg
Annie säger: Men du svarade när de ringde från Fråga Olle? Jag hörde hur nån pratade i luren.
Linda säger: Hahaaha. Det var dock inte jag.
Annie säger: Vad mysko. Måste varit nån hemma hos dig då.
Linda säger: VÄLDIGT mysko med tanke på att jag inte har nån hemtelefon!
Annie säger: Jaså, måste man ringa kåta linda på ett mobilnummer? Men det blir väl lite svårt om du måste stöna och tala om vad du gör med dig själv medan du tar blodtryck på tanter på jobbet?
Linda säger: Hahah, ja det hade väl varit nåt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0