Jag ljuger så bra

Försöker låta bli att tänka och känna. Försöker vara glad. Försöker uppskatta det som är fint. Ibland går det bra. Ibland lurar jag nästan mig själv.

 

"men ibland är det svårt att vara stark, inte följa sitt hjärta och inte skriva nåt dumt sms att jag saknar dig så."

 

Håller inte med Linda Bengtzing om att det skulle vara något positivt med att jag "har min tidning i fred och en säng som är bred". Tycker det är mycket mysigt att sitta vid samma bord som någon jag gillar och läsa tidningen. Hon kan få vilken del hon vill. Jag tittar nog ändå mer på henne. Och i en säng som är bred märker man att det saknas nåt. Det är kallt och tomt och ingen håller om en. Ska skaffa mig en brits.

 

Konstigt att något som känns så rätt kan vara så fel.


image36

Hon ljuger så bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0