Lör 5 maj kl 12,29

Idag är det äntligen dags! Jag ska få en frisyr! Men innan jag ska åka till frisören och förhoppningsvis bli fin ska jag gå och lägga mig och sova lite. Kom hem kl fyra efter dans på H62 och gick upp sju idag för att hjälpa Vickz att flytta. Med dessa tre timmars sömn i kroppen har jag nu kånkat möbler i flera timmar och känner mig rätt matt. Utanför mitt hus har de tydligen trädgårdsdag. De höll på för fullt när jag kom hem från Vickz nyss och jag var ju tvungen att ta mig in genom porten. Jag låtsades att jag lider av tunnelseende och gick rakt förbi eländet. Hoppas de inte skramlar för mycket med sina skottkärror nu när jag ska sova...

Annie (dryg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0