Någonting att äta, någonting att dricka...

Igår blev det en trevlig kväll hemma hos Miss J och Miss P. Vi spelade Buzz och Miss P lyckades ta hem spelet en gång och Miss I en gång. Själv kom jag sist båda gångerna. Attans.. = ) För er som inte vet det är Buzz ett tv-spel där man leker att man är med i en tv show. Man har små kontroller som man trycker på och man ska vara snabb på knappen så att man får frågan. Jag är uppenbarligen INTE snabb på knappen...

Idag var jag på brunchbuffé på Radisson Park Hotel i Frösundavik med några nuvarande och en före detta kollega. Det fanns alldeles för mycket goda saker och jag åt alldeles för mycket av dem. Frukter, juicer, kakor, korvar, skinka, rostfbiff, äggröra, sill och potatis och en massa annat. Synd att man inte kan få en sån buffé uppdukad varje dag där hemma. Då skulle nog till och med jag kunna få i mig lite frukost på morgonen. Annars tycker jag att det är rysligt svårt att få ner någon mat tidigare än klockan nio.

Nu sitter jag hemma hos föräldrarna och letar foton till årets julklappskalendrar i syrrans dator. Syrran och jag fotar mycket båda två och vi brukar välja ut foton som får vara med i kalendrarna, men nu är ju systeryster i Wien, så det blir jag som får vara redaktör och bestämma vilka bilder som kommer med. En himla tid tar det. Har suttit här hela eftermiddagen nu. Hoppas moms och pops kommer hem från landet snart och bjuder mig på lite middag...

Kommentarer
Postat av: Majs

brunchbuffé är det godaste som finns :)

2007-11-18 @ 18:49:03
URL: http://gaykvitter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0