Om bloggande och sjungande

Miss I säger: Tycker det är roligt när man reflekterar över vardagens små "bekymmer"

Miss I säger: Man kan ju inte alltid ha massa å skriva om.

Annie säger: Nä, jag har sällan nåt att skriva om men jag skriver ändå. = )

Miss I säger: Jo men du skriver roligt och babblar inte för mycket

Annie säger: Tack = )

Annie säger: Undrar vad som hänt. Plötsligt har jag fått en väldig massa fler läsare.

Miss I säger: Ah fan va nice  Du är ju redan lite halvkändis så!

Annie säger: Haha, ja tänk om det är DÄRFÖR! "Jag måste kolla hur hon som sjunger så falskt skriver!"

Miss I säger: Hahahaaha.

Miss I säger: Du visste ju inte att du skulle slappna av i stämbandet och gäspa och snyta dej

Annie säger: Nej! Tänk om jag bara hade vetat det innan!

Annie säger: "Ja, vi kan strax börja. jag måste bara gäspa och snyta mig"

Miss I säger: Hahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0